510-216-669 690-492-225, biuro@esapro.pl język polskijęzyk angielski facebookyoutube

zmień widok ofertzmień widok ofertzmień widok ofertoferty nieruchomości na wynajem

sortuj
LOKAL HANDLOWO - USŁUGOWY - PARTER Z WITRYNĄ
LOKAL na WYNAJEM
LOKAL na WYNAJEM

LOKAL na WYNAJEM

Lublin, Czuby

3 100 | 52 m2
nr oferty: 314/ESP/OLW

POLECAMY NA WYNAJEM ekskluzywny lokal handlowo - usługowy zlokalizowany na parterze budynku wielorodzinnego (inwestycja z 2020r.) w centralnej części dużego osiedla mieszkaniowego w Lublinie (dzielnica Czuby). Poszukujemy NAJEMCY, który ze swoim wysokiej jakości produktem lub usługą wpiszę się w bardzo wysoki standard oferowanego lokalu. Lokal został wykończony z wykorzystaniem wysokiej jakości materiałów - zaaranżowany jako BUTIK odzieżowy jednak jest możliwa zmiana aktualnej aranżacji. Wyposażenie lokalu może zostać zdemontowane na życzenie nowego najemcy. W części handlowo - usługowej możliwe jest wydzielenie dodatkowego pomieszczenia / gabinetu z dostępem do witryny okiennej z małą poczekalnią. PODSTAWOWE ZALETY dla nowego NAJEMCY PARTER nowego już zamieszkałego budynku wielorodzinnego CENTRUM dużego osiedla mieszkaniowego WITRYNA od ulicy - doskonała widoczność i ekspozycja marki PARKING przy lokalu (1 dedykowane miejsce dla najemcy lub klientów) UKŁAD LOKALU - korzystny i funkcjonalny dla działalności handlowej i usługowej AKTUALNY ROZKŁAD POWIERZCHNI powierzchnia użytkowa - 51,67 m2 część handlowo - usługowa - 39 m2 pomieszczenie porządkowe - 2,69 m2 (aktualnie przebieralnia) zaplecze - magazynek (5,34 m2) oraz WC z oknem (4,56 m2) OFERTA REKOMENDOWANA DLA NASTĘPUJĄCYCH BRANŻ odzieżowa (BUTIK) - lokal jest w pełni gotowy do prowadzenia tej działalności medyczna - gabinet lekarski, stomatolog, fizjoterapia itp. operator sieci komórkowej - salon sprzedaży prawno - finansowa (kancelaria prawna, biuro rachunkowe itp.) Do współpracy zapraszamy także inne branże - szukamy najemcy, który gwarantuje długoterminowy i stabilny najem. UDOGODNIENIA DLA NAJEMCY klimatyzacja monitoring / alarm oświetlenie ledowe internet światłowodowy (UPC) miejsce na podświetlany kaseton reklamowy nad witryną wysokiej jakości wyposażenie lokalu POZOSTAŁE INFORMACJE ogrzewanie z sieci miejskiej LPEC ciepła woda - podgrzewacz energia elektryczna - podlicznik wysokość - 3 m podłoga - wysokiej jakości gres WARUNKI FINANSOWE NAJMU czynsz miesięczny netto - 3 100 zł opłata administracyjna - 200 zł (m.in.: fundusz remontowy, zaliczka CO, zaliczka na wodę zimną) energia elektryczna - podlicznik partycypacja w kosztach wyposażenia (ustalenia indywidualne) Przy podpisaniu umowy najmu wymagana jest wpłata kaucji zabezpieczającej - wysokość uzależniona od innych warunków najmu POLECAM I ZAPRASZAM NA PREZENTACJĘ

Budynek handlowo-usługowy z częścią magazynową
HALA-MAGAZYN na WYNAJEM
HALA-MAGAZYN na WYNAJEM

HALA-MAGAZYN na WYNAJEM

Lublin,

42 000 | 1278 m2
nr oferty: 15/ESP/OHW

Na wynajem budynek handlowo-usługowy z częścią biurową oraz magazynową o łącznej powierzchni ok. 1300 m2 posadowiony na działce ok. 1930 m2. Oferta wynajmu dotyczy całego obiektu wraz z terenem przynależnym do budynku. Jest to jeden z nielicznych dostępnych w Lublinie obiektów, który posiada wydzielone strefy: magazynową, biurową, handlową oraz ekspozycyjną. Możliwość realizacji kilku funkcji w jednym budynku powoduje, że jest to bardzo dobra oferta dla Firm, które szukają przestrzeni uniwersalnej. Przestrzeni, w której możliwe jest prowadzenie działalności kompleksowej w obrębie jednego budynku. Dane techniczne: Powierzchnia budynku ok. 1300 m2 Powierzchnia działki 1930 m2 Podział na strefy: ekspozycyjna, biurowa, magazynowa Powierzchnia parteru (część ekspozycyjna, część biurowa) ok. 640 m2 Powierzchnia poziomu -1 (przyziemie, część magazynowa) ok. 660 m2 Parking przed budynkiem (część ekspozycyjna) z oddzielnym wjazdem Parking za budynkiem (część magazynowa) z oddzielnym wjazdem 7 bram automatycznych w budynku w części magazynowej o wymiarach 3 m x 3 m Ogrzewanie gazowe (własna kotłownia) Pomieszczenia klimatyzowane Przyłącze wodno-kanalizacyjne (sieć miejska) Wentylacja grawitacyjna oraz mechaniczna Przyłącze elektryczne o mocy P(in) 145kW, P(szcz) 112 kW Na parterze budynku znajduje się przestronna hala ekspozycyjna o pow. 410 m2 z wydzieloną częścią do obsługi Klientów. Miejsce to jest bardzo dobrze doświetlone poprzez witryny okienne, które znajdują się na całej długości ściany budynku. Witryny wychodzą bezpośrednio na główną ulicę, dzięki czemu są bardzo dobrym miejscem do umieszczenia reklamy Firmy. Hala ekspozycyjna jest klimatyzowana, przy wejściu znajduje się nawiew ciepłego powietrza. W części ekspozycyjnej znajdują się oddzielne toalety dla Klientów. Na całości hali zamontowano oświetlenie ledowe oraz światła halogenowe (punktowe) w części przeznaczonej pod obsługę Klientów. Na parterze, poza halą ekspozycyjną, znajdują się pomieszczenia biurowe do których jest bezpośrednie wejście z części ekspozycyjnej, a także poprzez oddzielne wejście z boku budynku. Takie rozwiązanie zapewnia bardzo dobrą komunikację pomiędzy częścią handlową i biurową. Część biurowa to powierzchnia ok. 100 m2. Łącznikiem pomiędzy halą ekspozycyjną a częścią biurową jest sekretariat. W dalszej części znajdziemy salę konferencyjną, 3 oddzielne pokoje biurowe, pokój socjalny oraz toaletę. Każde z pomieszczeń wyposażone jest w meble, w pokojach zamontowana jest klimatyzacja, wszystkie okna są uchylne, zamontowano nowoczesne oświetlenie ledowe, na podłogach znajduje się wykładzina. Parter budynku to uniwersalna przestrzeń z bardzo dobrą komunikacją. Duża witryna, na całej szerokości części ekspozycyjnej, zapewnia odpowiednie doświetlenie a także stanowi bardzo dobry nośnik reklamy Firmy. Przestronna część biurowa zapewnia komfortowe warunki do pracy a bezpośrednie przejście do części ekspozycyjnej gwarantuje bardzo dobrą komunikację pracownikom Firmy. Poziom -1 (przyziemie) to oddzielna przestrzeń z parkingiem i bramami garażowymi w budynku. Powierzchnia przyziemia to ok. 660 m2 przestrzeni z przeznaczeniem magazynowym. Dodatkowo znajdziemy tu pomieszczenia dla Pracowników: szatnię, pokój socjalny, toaletę oraz łazienkę z prysznicem. Pomiędzy magazynami umieszczono portiernię oraz dodatkowe pomieszczenie biurowe z przeszkleniem wychodzącym na część magazynową. Wysokość magazynów waha się od 3,50 m od 3,74 m. Na całej powierzchni magazynowej zainstalowano regały. W każdym pomieszczeniu magazynowym znajdują się przyłącza trójfazowe. Dostawy oraz odbiór towarów możliwy jest poprzez 7 bram automatycznych o wysokości 3 m i szerokości 3 m. Na poziomie przyziemia jest oddzielne wejście dla Pracowników a komunikację z częścią ekspozycyjną, oraz biurową na parterze budynku zapewniono poprzez klatkę schodową. Z tyłu budynku zorganizowano plac manewrowy z dodatkowymi miejscami parkingowymi, do którego prowadzi oddzielna brama wjazdowa. Prezentowany budynek to ciekawa oferta dla Firm, które szukają miejsca uniwersalnego. Miejsca, w którym możliwe jest prowadzenie zorganizowanej działalności w obrębie jednego obiektu. Budynek jest gotowy do wprowadzenia, w ostatnim czasie część ekspozycyjna oraz część biurowa przeszły gruntowny remont. Istnieje możliwość wynajęcia budynku wraz z wyposażeniem. Zapraszamy Państwa do kontaktu oraz na prezentację.

BIURA DLA BIZNESU - biura na wynajem w BIUROWCU
LOKAL na WYNAJEM
LOKAL na WYNAJEM

LOKAL na WYNAJEM

Lublin,

8 750 | 200 m2
nr oferty: 307/ESP/OLW

NA WYNAJEM zróżnicowana i elastyczna pod względem adaptacyjnym powierzchnia biurowa w biurowcu. Istnieje możliwość wynajęcie dowolnej powierzchni wraz z dostosowaniem jej do indywidualnych potrzeb oraz standardów najemcy - przygotowanie lokalu "pod klucz". Plan komercjalizacji biurowca zakłada stworzenie przyjaznej i nowoczesnej przestrzeni dla biznesu, dla której uzupełnieniem będą usługi, rozrywka oraz gastronomia zlokalizowane na parterze budynku. Jedna z lepszych lokalizacji dla biznesu jedna z głównych arterii komunikacyjnych Lublina znakomity dostęp do transportu publicznego (przystanki MPK w promieniu ok. 200 m od biurowca) korzystne usytuowanie pod względem dostępu pieszego, rowerowego, samochodowego szybka komunikacja z Centrum miasta łatwy i szybki dojazd do pozostałych dzielnic miasta w pobliżu m.in.: liczne punkty usługowe, handlowe, gastronomiczne lokalizacja przyjazna dla pracowników Doskonała propozycja m.in. dla firm z branży: BPO - outsorcing procesów biznesowych SSC - centra usług wspólnych (m.in. księgowość, IT, obsługa klienta, logistyka, finanse, HR) R&&D - badania i rozwój CCC - call contact centre ICT - rozwiązania informatyczne i tworzenie oprogramowania PRAWNICZEJ - kancelarie prawne, biura doradztwa podatkowego Parametry oferowanej powierzchni powierzchnia najmu ok. 200 m2 możliwość dowolnej aranżacji powierzchni (open space, odrębne biura, przechodnie pomieszczenia, sale konferencyjne) ustawny rozkład części biurowej pozwalający na efektywne wykorzystanie wynajmowanej powierzchni wysokość pomieszczeń 3 m Oferowana powierzchnia pozwala na stworzenie dopasowanych do potrzeb najemcy przestrzeni biurowych, które zapewnią przyjazną przestrzeń do pracy oraz komfortowe środowisko pracy. Informacje o budynku reprezentacyjne lobby oraz nowoczesna architektura 3 windy 2 klatki schodowe wysoka funkcjonalność i efektywność wynajmowanych powierzchni wysoki standard wykończenia całodobowa ochrona parking naziemny oraz podziemny światłowód udogodnienia dla osób niepełnosprawnych Standard budynku klimatyzacja wentylacja mechaniczna kontrola dostępu na powierzchnię biurową system alarmowy wysokość pomieszczeń netto od 2,7 m do 3,0 m na każdej kondygnacji pomieszczenia sanitarne (odrębne łazienki z wc) oraz pomieszczenia socjalne dla pracowników Atrakcyjne warunki najmu czynsz miesięczny - 35 zł/m2 netto opłata serwisowa (service charge) - 15 zł/m2 (zawiera wszystkie media w wynajmowanej powierzchni) brak współczynnika części wspólnych Pozostałe informacje fit-out (ustalenia indywidualne uzależnione m.in. od długości trwania umowy najmu) POLECAM I ZAPRASZAM NA PREZENTACJĘ

BIURA DLA BIZNESU - biura na wynajem w BIUROWCU
LOKAL na WYNAJEM
LOKAL na WYNAJEM

LOKAL na WYNAJEM

Lublin,

8 750 | 250 m2
nr oferty: 306/ESP/OLW

NA WYNAJEM zróżnicowana i elastyczna pod względem adaptacyjnym powierzchnia biurowa w biurowcu. Istnieje możliwość wynajęcie dowolnej powierzchni wraz z dostosowaniem jej do indywidualnych potrzeb oraz standardów najemcy - przygotowanie lokalu "pod klucz". Plan komercjalizacji biurowca zakłada stworzenie przyjaznej i nowoczesnej przestrzeni dla biznesu, dla której uzupełnieniem będą usługi, rozrywka oraz gastronomia zlokalizowane na parterze budynku. Jedna z lepszych lokalizacji dla biznesu jedna z głównych arterii komunikacyjnych Lublina znakomity dostęp do transportu publicznego (przystanki MPK w promieniu ok. 200 m od biurowca) korzystne usytuowanie pod względem dostępu pieszego, rowerowego, samochodowego szybka komunikacja z Centrum miasta łatwy i szybki dojazd do pozostałych dzielnic miasta w pobliżu m.in.: liczne punkty usługowe, handlowe, gastronomiczne lokalizacja przyjazna dla pracowników Doskonała propozycja m.in. dla firm z branży: BPO - outsorcing procesów biznesowych SSC - centra usług wspólnych (m.in. księgowość, IT, obsługa klienta, logistyka, finanse, HR) R&&D - badania i rozwój CCC - call contact centre ICT - rozwiązania informatyczne i tworzenie oprogramowania MEDICAL INDUSTRY - branża medyczna, poradnie medyczne Parametry oferowanej powierzchni powierzchnia najmu ok. 250 m2 możliwość dowolnej aranżacji powierzchni (open space, odrębne biura, przechodnie pomieszczenia, sale konferencyjne) ustawny rozkład części biurowej pozwalający na efektywne wykorzystanie wynajmowanej powierzchni wysokość pomieszczeń 3 m Oferowana powierzchnia pozwala na stworzenie dopasowanych do potrzeb najemcy przestrzeni biurowych, które zapewnią przyjazną przestrzeń do pracy oraz komfortowe środowisko pracy. Informacje o budynku reprezentacyjne lobby oraz nowoczesna architektura 3 windy 2 klatki schodowe wysoka funkcjonalność i efektywność wynajmowanych powierzchni wysoki standard wykończenia całodobowa ochrona parking naziemny oraz podziemny światłowód udogodnienia dla osób niepełnosprawnych Standard budynku klimatyzacja wentylacja mechaniczna kontrola dostępu na powierzchnię biurową system alarmowy wysokość pomieszczeń netto od 2,7 m do 3,0 m na każdej kondygnacji pomieszczenia sanitarne (odrębne łazienki z wc) oraz pomieszczenia socjalne dla pracowników Atrakcyjne warunki najmu czynsz miesięczny - 35 zł/m2 netto opłata serwisowa (service charge) - 15 zł/m2 (zawiera wszystkie media w wynajmowanej powierzchni) brak współczynnika części wspólnych Pozostałe informacje fit-out (ustalenia indywidualne uzależnione m.in. od długości trwania umowy najmu) POLECAM I ZAPRASZAM NA PREZENTACJĘ

BIURA DLA BIZNESU - biura na wynajem w BIUROWCU
LOKAL na WYNAJEM
LOKAL na WYNAJEM

LOKAL na WYNAJEM

Lublin,

10 500 | 300 m2
nr oferty: 305/ESP/OLW

NA WYNAJEM zróżnicowana i elastyczna pod względem adaptacyjnym powierzchnia biurowa w biurowcu. Istnieje możliwość wynajęcie dowolnej powierzchni wraz z dostosowaniem jej do indywidualnych potrzeb oraz standardów najemcy - przygotowanie lokalu "pod klucz". Plan komercjalizacji biurowca zakłada stworzenie przyjaznej i nowoczesnej przestrzeni dla biznesu, dla której uzupełnieniem będą usługi, rozrywka oraz gastronomia zlokalizowane na parterze budynku. Jedna z lepszych lokalizacji dla biznesu jedna z głównych arterii komunikacyjnych Lublina znakomity dostęp do transportu publicznego (przystanki MPK w promieniu ok. 200 m od biurowca) korzystne usytuowanie pod względem dostępu pieszego, rowerowego, samochodowego szybka komunikacja z Centrum miasta łatwy i szybki dojazd do pozostałych dzielnic miasta w pobliżu m.in.: liczne punkty usługowe, handlowe, gastronomiczne lokalizacja przyjazna dla pracowników Doskonała propozycja m.in. dla firm z branży: BPO - outsorcing procesów biznesowych SSC - centra usług wspólnych (m.in. księgowość, IT, obsługa klienta, logistyka, finanse, HR) R&&D - badania i rozwój CCC - call contact centre ICT - rozwiązania informatyczne i tworzenie oprogramowania MEDICAL INDUSTRY - branża medyczna, poradnie medyczne Parametry oferowanej powierzchni powierzchnia najmu ok. 300 m2 możliwość dowolnej aranżacji powierzchni (open space, odrębne biura, przechodnie pomieszczenia, sale konferencyjne) ustawny rozkład części biurowej pozwalający na efektywne wykorzystanie wynajmowanej powierzchni wysokość pomieszczeń 3 m Oferowana powierzchnia pozwala na stworzenie dopasowanych do potrzeb najemcy przestrzeni biurowych, które zapewnią przyjazną przestrzeń do pracy oraz komfortowe środowisko pracy. Informacje o budynku reprezentacyjne lobby oraz nowoczesna architektura 3 windy 2 klatki schodowe wysoka funkcjonalność i efektywność wynajmowanych powierzchni wysoki standard wykończenia całodobowa ochrona parking naziemny oraz podziemny światłowód udogodnienia dla osób niepełnosprawnych Standard budynku klimatyzacja wentylacja mechaniczna kontrola dostępu na powierzchnię biurową system alarmowy wysokość pomieszczeń netto od 2,7 m do 3,0 m na każdej kondygnacji pomieszczenia sanitarne (odrębne łazienki z wc) oraz pomieszczenia socjalne dla pracowników Atrakcyjne warunki najmu czynsz miesięczny - 35 zł/m2 netto opłata serwisowa (service charge) - 15 zł/m2 (zawiera wszystkie media w wynajmowanej powierzchni) brak współczynnika części wspólnych Pozostałe informacje fit-out (ustalenia indywidualne uzależnione m.in. od długości trwania umowy najmu) POLECAM I ZAPRASZAM NA PREZENTACJĘ

BIURA DLA BIZNESU - biura na wynajem w BIUROWCU
LOKAL na WYNAJEM
LOKAL na WYNAJEM

LOKAL na WYNAJEM

Lublin,

15 750 | 450 m2
nr oferty: 304/ESP/OLW

NA WYNAJEM zróżnicowana i elastyczna pod względem adaptacyjnym powierzchnia biurowa w biurowcu. Istnieje możliwość wynajęcie dowolnej powierzchni wraz z dostosowaniem jej do indywidualnych potrzeb oraz standardów najemcy - przygotowanie lokalu "pod klucz". Plan komercjalizacji biurowca zakłada stworzenie przyjaznej i nowoczesnej przestrzeni dla biznesu, dla której uzupełnieniem będą usługi, rozrywka oraz gastronomia zlokalizowane na parterze budynku. Jedna z lepszych lokalizacji dla biznesu jedna z głównych arterii komunikacyjnych Lublina znakomity dostęp do transportu publicznego (przystanki MPK w promieniu ok. 200 m od biurowca) korzystne usytuowanie pod względem dostępu pieszego, rowerowego, samochodowego szybka komunikacja z Centrum miasta łatwy i szybki dojazd do pozostałych dzielnic miasta w pobliżu m.in.: liczne punkty usługowe, handlowe, gastronomiczne lokalizacja przyjazna dla pracowników Doskonała propozycja m.in. dla firm z branży: BPO - outsorcing procesów biznesowych SSC - centra usług wspólnych (m.in. księgowość, IT, obsługa klienta, logistyka, finanse, HR) R&&D - badania i rozwój CCC - call contact centre ICT - rozwiązania informatyczne i tworzenie oprogramowania MEDICAL INDUSTRY - branża medyczna, poradnie medyczne Parametry oferowanej powierzchni powierzchnia najmu ok. 450 m2 - cała powierzchnia znajduje się na jednej kondygnacji możliwość dowolnej aranżacji powierzchni (open space, odrębne biura, przechodnie pomieszczenia, sale konferencyjne) ustawny rozkład części biurowej pozwalający na efektywne wykorzystanie wynajmowanej powierzchni wysokość pomieszczeń 3 m Oferowana powierzchnia pozwala na stworzenie dopasowanych do potrzeb najemcy przestrzeni biurowych, które zapewnią przyjazną przestrzeń do pracy oraz komfortowe środowisko pracy. Informacje o budynku reprezentacyjne lobby oraz nowoczesna architektura 3 windy 2 klatki schodowe wysoka funkcjonalność i efektywność wynajmowanych powierzchni wysoki standard wykończenia całodobowa ochrona parking naziemny oraz podziemny światłowód udogodnienia dla osób niepełnosprawnych Standard budynku klimatyzacja wentylacja mechaniczna kontrola dostępu na powierzchnię biurową system alarmowy wysokość pomieszczeń netto od 2,7 m do 3,0 m na każdej kondygnacji pomieszczenia sanitarne (odrębne łazienki z wc) oraz pomieszczenia socjalne dla pracowników Atrakcyjne warunki najmu czynsz miesięczny - 35 zł/m2 netto opłata serwisowa (service charge) - 15 zł/m2 (zawiera wszystkie media w wynajmowanej powierzchni) brak współczynnika części wspólnych Pozostałe informacje fit-out (ustalenia indywidualne uzależnione m.in. od długości trwania umowy najmu) POLECAM I ZAPRASZAM NA PREZENTACJĘ

BIURA DLA BIZNESU - biura na wynajem w BIUROWCU
LOKAL na WYNAJEM
LOKAL na WYNAJEM

LOKAL na WYNAJEM

Lublin,

43 750 | 1250 m2
nr oferty: 303/ESP/OLW

NA WYNAJEM zróżnicowana i elastyczna pod względem adaptacyjnym powierzchnia biurowa w biurowcu. Istnieje możliwość wynajęcie dowolnej powierzchni wraz z dostosowaniem jej do indywidualnych potrzeb oraz standardów najemcy - przygotowanie lokalu "pod klucz". Plan komercjalizacji biurowca zakłada stworzenie przyjaznej i nowoczesnej przestrzeni dla biznesu, dla której uzupełnieniem będą usługi, rozrywka oraz gastronomia zlokalizowane na parterze budynku. Jedna z lepszych lokalizacji dla biznesu jedna z głównych arterii komunikacyjnych Lublina znakomity dostęp do transportu publicznego (przystanki MPK w promieniu ok. 200 m od biurowca) korzystne usytuowanie pod względem dostępu pieszego, rowerowego, samochodowego szybka komunikacja z Centrum miasta łatwy i szybki dojazd do pozostałych dzielnic miasta w pobliżu m.in.: liczne punkty usługowe, handlowe, gastronomiczne lokalizacja przyjazna dla pracowników Doskonała propozycja m.in. dla firm z branży: BPO - outsorcing procesów biznesowych SSC - centra usług wspólnych (m.in. księgowość, IT, obsługa klienta, logistyka, finanse, HR) R&&D - badania i rozwój CCC - call contact centre ICT - rozwiązania informatyczne i tworzenie oprogramowania MEDICAL INDUSTRY - branża medyczna, poradnie medyczne Parametry oferowanej powierzchni powierzchnia najmu brutto ok. 1 250 m2 (cała kondygnacja w budynku do wyłącznej dyspozycji najemcy) powierzchnia typowo biurowa ok. 1 000 m2 powierzchnia części wspólnych (korytarze, łazienki, pomieszczenia socjalne) ok. 250 m2 możliwość dowolnej aranżacji powierzchni (open space, odrębne biura, przechodnie pomieszczenia, sale konferencyjne) ustawny rozkład części biurowej pozwalający na efektywne wykorzystanie wynajmowanej powierzchni wysokość pomieszczeń 3 m Do wyłącznej dyspozycji najemcy cała kondygnacja biurowca. Oferowana powierzchnia pozwala na stworzenie dopasowanych do potrzeb najemcy przestrzeni biurowych, które zapewnią przyjazną przestrzeń do pracy oraz komfortowe środowisko pracy. Informacje o budynku reprezentacyjne lobby oraz nowoczesna architektura 3 windy 2 klatki schodowe wysoka funkcjonalność i efektywność wynajmowanych powierzchni wysoki standard wykończenia całodobowa ochrona parking naziemny oraz podziemny światłowód udogodnienia dla osób niepełnosprawnych Standard budynku klimatyzacja wentylacja mechaniczna kontrola dostępu na powierzchnię biurową system alarmowy wysokość pomieszczeń netto od 2,7 m do 3,0 m na każdej kondygnacji pomieszczenia sanitarne (odrębne łazienki z wc) oraz pomieszczenia socjalne dla pracowników Atrakcyjne warunki najmu czynsz miesięczny - 35 zł/m2 netto opłata serwisowa (service charge) - 15 zł/m2 (zawiera wszystkie media w wynajmowanej powierzchni) brak współczynnika części wspólnych Pozostałe informacje fit-out (ustalenia indywidualne uzależnione m.in. od długości trwania umowy najmu) POLECAM I ZAPRASZAM NA PREZENTACJĘ

BIURA DLA BIZNESU - biura na wynajem w BIUROWCU
LOKAL na WYNAJEM
LOKAL na WYNAJEM

LOKAL na WYNAJEM

Lublin,

87 500 | 2500 m2
nr oferty: 302/ESP/OLW

NA WYNAJEM zróżnicowana i elastyczna pod względem adaptacyjnym powierzchnia biurowa w biurowcu. Istnieje możliwość wynajęcie dowolnej powierzchni wraz z dostosowaniem jej do indywidualnych potrzeb oraz standardów najemcy - przygotowanie lokalu "pod klucz". Plan komercjalizacji biurowca zakłada stworzenie przyjaznej i nowoczesnej przestrzeni dla biznesu, dla której uzupełnieniem będą usługi, rozrywka oraz gastronomia zlokalizowane na parterze budynku. Jedna z lepszych lokalizacji dla biznesu jedna z głównych arterii komunikacyjnych Lublina znakomity dostęp do transportu publicznego (przystanki MPK w promieniu ok. 200 m od biurowca) korzystne usytuowanie pod względem dostępu pieszego, rowerowego, samochodowego szybka komunikacja z Centrum miasta łatwy i szybki dojazd do pozostałych dzielnic miasta w pobliżu m.in.: liczne punkty usługowe, handlowe, gastronomiczne lokalizacja przyjazna dla pracowników Doskonała propozycja m.in. dla firm z branży: BPO - outsorcing procesów biznesowych SSC - centra usług wspólnych (m.in. księgowość, IT, obsługa klienta, logistyka, finanse, HR) R&&D - badania i rozwój CCC - call contact centre ICT - rozwiązania informatyczne i tworzenie oprogramowania MEDICAL INDUSTRY - branża medyczna, poradnie medyczne Parametry oferowanej powierzchni powierzchnia najmu brutto ok. 2 500 m2 (2 kondygnacje w budynku do wyłącznej dyspozycji najemcy) powierzchnia typowo biurowa ok. 2 000 m2 powierzchnia części wspólnych (korytarze, łazienki, pomieszczenia socjalne) ok. 500 m2 możliwość dowolnej aranżacji powierzchni (open space, odrębne biura, przechodnie pomieszczenia, sale konferencyjne) ustawny rozkład części biurowej pozwalający na efektywne wykorzystanie wynajmowanej powierzchni wysokość pomieszczeń 3 m Do wyłącznej dyspozycji najemcy dwie kondygnacje biurowca (2 oraz 3 piętro). Powierzchnia brutto (z częściami wspólnymi) typowego piętra - ok. 1300 m2. Oferowana powierzchnia pozwala na stworzenie dopasowanych do potrzeb najemcy przestrzeni biurowych, które zapewnią przyjazną przestrzeń do pracy oraz komfortowe środowisko pracy. Informacje o budynku reprezentacyjne lobby oraz nowoczesna architektura 3 windy 2 klatki schodowe wysoka funkcjonalność i efektywność wynajmowanych powierzchni wysoki standard wykończenia całodobowa ochrona parking naziemny oraz podziemny światłowód udogodnienia dla osób niepełnosprawnych Standard budynku klimatyzacja wentylacja mechaniczna kontrola dostępu na powierzchnię biurową system alarmowy wysokość pomieszczeń netto od 2,7 m do 3,0 m na każdej kondygnacji pomieszczenia sanitarne (odrębne łazienki z wc) oraz pomieszczenia socjalne dla pracowników Atrakcyjne warunki najmu czynsz miesięczny - 35 zł/m2 netto opłata serwisowa (service charge) - 15 zł/m2 (zawiera wszystkie media w wynajmowanej powierzchni) brak współczynnika części wspólnych Pozostałe informacje fit-out (ustalenia indywidualne uzależnione m.in. od długości trwania umowy najmu) POLECAM I ZAPRASZAM NA PREZENTACJĘ

BIURA DLA BIZNESU - biura na wynajem w BIUROWCU
LOKAL na WYNAJEM
LOKAL na WYNAJEM

LOKAL na WYNAJEM

Lublin,

108 500 | 3100 m2
nr oferty: 300/ESP/OLW

NA WYNAJEM zróżnicowana i elastyczna pod względem adaptacyjnym powierzchnia biurowa w biurowcu. Istnieje możliwość wynajęcie dowolnej powierzchni wraz z dostosowaniem jej do indywidualnych potrzeb oraz standardów najemcy - przygotowanie lokalu "pod klucz". Plan komercjalizacji biurowca zakłada stworzenie przyjaznej i nowoczesnej przestrzeni dla biznesu, dla której uzupełnieniem będą usługi, rozrywka oraz gastronomia zlokalizowane na parterze budynku. Jedna z lepszych lokalizacji dla biznesu jedna z głównych arterii komunikacyjnych Lublina znakomity dostęp do transportu publicznego (przystanki MPK w promieniu ok. 200 m od biurowca) korzystne usytuowanie pod względem dostępu pieszego, rowerowego, samochodowego szybka komunikacja z Centrum miasta łatwy i szybki dojazd do pozostałych dzielnic miasta w pobliżu m.in.: liczne punkty usługowe, handlowe, gastronomiczne lokalizacja przyjazna dla pracowników Doskonała propozycja m.in. dla firm z branży: BPO - outsorcing procesów biznesowych SSC - centra usług wspólnych (m.in. księgowość, IT, obsługa klienta, logistyka, finanse, HR) R&&D - badania i rozwój CCC - call contact centre ICT - rozwiązania informatyczne i tworzenie oprogramowania MEDICAL INDUSTRY - branża medyczna, poradnie medyczne Parametry oferowanej powierzchni powierzchnia najmu ok. 3 100 m2 (3 kondygnacje w budynku w tym 2 dostępne wyłącznie dla najemcy) powierzchnia typowo biurowa ok. 2 600 m2 powierzchnia części wspólnych (korytarze, łazienki, pomieszczenia socjalne) ok. 500 m2 możliwość dowolnej aranżacji powierzchni (open space, odrębne biura, przechodnie pomieszczenia, sale konferencyjne) ustawny rozkład części biurowej pozwalający na efektywne wykorzystanie wynajmowanej powierzchni wysokość pomieszczeń 3 m Do wyłącznej dyspozycji najemcy dwie kondygnacje biurowca (2 oraz 3 piętro) oraz część powierzchni na 4 piętrze. Powierzchnia brutto ( z częściami wspólnymi) typowego piętra - ok. 1 300 m2. Oferowana powierzchnia pozwala na stworzenie dopasowanych do potrzeb najemcy przestrzeni biurowych, które zapewnią przyjazną przestrzeń do pracy oraz komfortowe środowisko pracy. Informacje o budynku reprezentacyjne lobby oraz nowoczesna architektura 3 windy 2 klatki schodowe wysoka funkcjonalność i efektywność wynajmowanych powierzchni wysoki standard wykończenia całodobowa ochrona parking naziemny oraz podziemny światłowód udogodnienia dla osób niepełnosprawnych Standard budynku klimatyzacja wentylacja mechaniczna kontrola dostępu na powierzchnię biurową system alarmowy wysokość pomieszczeń netto od 2,7 m do 3,0 m na każdej kondygnacji pomieszczenia sanitarne (odrębne łazienki z wc) oraz pomieszczenia socjalne dla pracowników Atrakcyjne warunki najmu czynsz miesięczny - 35 zł/m2 netto opłata serwisowa (service charge) - 15 zł/m2 (zawiera wszystkie media w wynajmowanej powierzchni) brak współczynnika części wspólnych Pozostałe informacje fit-out (ustalenia indywidualne uzależnione m.in. od długości trwania umowy najmu) POLECAM I ZAPRASZAM NA PREZENTACJĘ

BIURA DLA BIZNESU - handel/usługi-parter-biurowiec
LOKAL na WYNAJEM
LOKAL na WYNAJEM

LOKAL na WYNAJEM

Lublin,

14 191 | 146 m2
nr oferty: 299/ESP/OLW

Reprezentacyjna powierzchnia handlowo-usługowa - parter biurowca w Lublinie Do dyspozycji najemcy powierzchnia netto 146 m2 - istnieje możliwość zmiany aktualnej aranżacji powierzchni. Doskonała lokalizacja dla biznesu jedna z głównych arterii komunikacyjnych Lublina znakomity dostęp do transportu publicznego (przystanki MPK w promieniu ok. 200 m od biurowca) szybka komunikacja z Centrum miasta w pobliżu m.in.: liczne punkty usługowe, handlowe, gastronomiczne (kawiarnie, restauracje), poczta, apteka lokalizacja przyjazna dla pracowników biurowca Parametry oferowanej powierzchni powierzchnia netto - 146 m2 powierzchnia brutto (rozliczeniowa) zostanie powiększona o współczynnik części wspólnych - 10% parter open space + zaplecze (możliwa zmiana aranżacji powierzchni) ustawny rozkład pozwalający na efektywne wykorzystanie wynajmowanej powierzchni parter z przeszkloną witryną widoczną z głównej ulicy usytuowanie bezpośrednio przy wejściu do biurowca Informacje o budynku całodobowa recepcja oraz reprezentacyjne lobby 3 windy wysoka funkcjonalność całodobowa ochrona parking podziemny nowoczesne systemy teleinformatyczne światłowód (kilku operatorów) udogodnienia dla rowerzystów (zamykane szafki, stojaki na rowery, prysznice oraz szatnie na poziomie -1) udogodnienia dla osób niepełnosprawnych zabezpieczenie energetyczne budynku - generator prądotwórczy Standard budynku klimatyzacja (sterowana indywidualnie) wentylacja mechaniczna kontrola dostępu na powierzchnię biurową system alarmowy CCTV oraz ochrona fizyczna z monitoringiem indywidualne liczniki zużycia mediów wysokość pomieszczeń netto od 2,8 m do 3,0 m Koszty najmu czynsz miesięczny - 21 EUR/m2 netto opłata serwisowa (service charge) - 16 zł/m2 netto dedykowane miejsce w garażu podziemnym - 50 EUR/miejsce netto opłaty za media: energia elektryczna (licznik), woda (licznik) Pozostałe informacje fit-out (ustalenia indywidualne uzależnione m.in. od długości trwania umowy najmu) POLECAM I ZAPRASZAM NA PREZENTACJĘ

BIURA DLA BIZNESU - powierzchnia na wynajem BIUROWIEC
LOKAL na WYNAJEM
LOKAL na WYNAJEM

LOKAL na WYNAJEM

Lublin,

12 982 | 268 m2
nr oferty: 297/ESP/OLW

Elastyczna, funkcjonalna i komfortowa powierzchnia biurowa w reprezentacyjnym biurowcu w Lublinie. Lokal wykończony - gotowy do przekazania nowemu najemcy "od zaraz". Do dyspozycji najemcy powierzchnia 268 m2 - istnieje możliwość zmiany aktualnej aranżacji powierzchni Doskonała lokalizacja dla biznesu jedna z głównych arterii komunikacyjnych Lublina znakomity dostęp do transportu publicznego (przystanki MPK w promieniu ok. 200 m od biurowca) szybka komunikacja z Centrum miasta w pobliżu m.in.: liczne punkty usługowe, handlowe, gastronomiczne (kawiarnie, restauracje), poczta, apteka lokalizacja przyjazna dla pracowników biurowca Parametry oferowanej powierzchni powierzchnia ok. 268 m2 piętro 3 open space + sala konferencyjna + recepcja (możliwa zmiana aranżacji powierzchni zgodnie z oczekiwaniami najemcy) ustawny rozkład pozwalający na efektywne wykorzystanie wynajmowanej powierzchni łazienki w lokalu do wyłącznej dyspozycji najemcy pomieszczenie socjalne (aneks kuchenny) w lokalu do wyłącznej dyspozycji najemcy Informacje o budynku całodobowa recepcja oraz reprezentacyjne lobby 3 windy wysoka funkcjonalność całodobowa ochrona parking podziemny nowoczesne systemy teleinformatyczne światłowód (kilku operatorów) udogodnienia dla rowerzystów (zamykane szafki, stojaki na rowery, prysznice oraz szatnie na poziomie -1) udogodnienia dla osób niepełnosprawnych zabezpieczenie energetyczne budynku - generator prądotwórczy Standard budynku klimatyzacja (sterowana indywidualnie) wentylacja mechaniczna kontrola dostępu na powierzchnię biurową system alarmowy CCTV oraz ochrona fizyczna z monitoringiem indywidualne liczniki zużycia mediów wysokość pomieszczeń netto od 2,8 m do 3,0 m Koszty najmu czynsz miesięczny - 10,5 EUR/m2 netto opłata serwisowa (service charge) - 16 zł/m2 netto dedykowane miejsce w garażu podziemnym - 50 EUR/miejsce netto opłaty za media: energia elektryczna (licznik), woda (licznik) Pozostałe informacje brak współczynnika części wspólnych przy obliczaniu powierzchni najmu elastyczne okresy najmu fit-out (ustalenia indywidualne uzależnione m.in. od długości trwania umowy najmu) POLECAM I ZAPRASZAM NA PREZENTACJĘ